WE CREATE STORIES

Wij creëren unieke merkverhalen die van betekenis zijn voor mensen. Merkkracht, noemen we dat. Daarmee zorgen wij ervoor dat mensen in beweging komen, geactiveerd worden. Met als doel om die merkkracht te converteren en klanten voor je te winnen.

Strategie en Concept

Bij het creëren van merkverhalen beginnen we bij de kern en werken we toe naar de strategie en creatieve boodschap.

relevantie

We denken van A tot Z en zelfs daarbuiten: we zorgen dat de boodschap de juiste doelgroep(en) bereikt op relevante momenten binnen de customer journey.

co-creatie

En dat doen we samen met jou! We geloven in samenwerken in de breedste zin van het woord. Door kennis te delen, behalen we het beste resultaat.

Een selectie van merkverhalen die we samen met onze klanten hebben gecreëerd, hebben we verzameld in deze unieke storybox. Bekijk hieronder het merkverhaal van Piet Klerkx.

SPECIALISTIN SLAPEN

- PIET KLERKX -

Goed slapen begint bij Piet

Met een ruim assortiment aan kwalitatieve bedden en met adviseurs die het nodige weten over hoe een goed bed de slaap kan beïnvloeden, wil Piet Klerkx zich profi leren als dé slaapspecialist. IVC bundelde deze kwaliteiten in een campagne.

Met de twee doelstellingen in gedachten – het onder de aandacht brengen van het beddenassortiment en de specialistische kennis van Piet Klerkx op het gebied van slapen – ging IVC aan de slag met het concept en het vormgeven van de campagne. De algemene key-visual werd

gefotografeerd in de fotostudio van IVC en ook de slaapadviseur werd letterlijk in beeld gebracht. Het moment van activatie speelt daarnaast een belangrijke rol: bezoekers konden een afspraak maken onder het genot van een gratis ontbijtje. Dat is relaxed wakker worden!

Vraag gratis je storybox aan!

Geïspireerd en meer merkverhalen zien?Vraag de gratis storybox aan.

Ik wil een gratis storybox

Let’s create stories!

En dat begint gewoon met een belletje, mailtje of een kop koffie.
Neem vrijblijvend contact met ons op.

Projecten waar we trots op zijn!

Verhalen zijn er om te delen. Zo vertellen we niet alleen over ons en wat we doen, maar ook wat we hebben gedaan. Dat durven we in de schijnwerpers te zetten. Ieder project heeft namelijk zijn eigen verhaal.

Enkele opdrachtgevers

Dit zijn ze, onze IVC’ers. Elke dag werken zij aan jouw verhaal. Ieder vanuit zijn of haar eigen kracht.