Blij in je Wooning

We waarderen thuis meer dan ooit: we werken er tegenwoordig meer en besteden er een groot deel van onze vrije tijd. Een fijn thuis is daarom erg belangrijk. Samen met DMG-formule Wooning namen we dit als uitgangspunt voor een campagne van nu. 

De formule

Wooning positioneert zich als dé keuken- en badkamerspecialist uit Rotterdam. In 1960 begon Herman Wooning in Bergschenhoek een speciaalzaak in keukens en badkamers. Door succes bleef groei niet uit en werden meerdere zaken geopend in Rotterdam en omstreken. Een formule die zich helemaal thuis voelt in de wereld van de klant.

“Wooning bewijst dat relevant zijn in tijden van crisis ontzettend belangrijk is.”

Het juiste gevoel

Wij zijn ervan overtuigd dat relevant zijn – en zeker in tijden van crisis – ontzettend belangrijk is. Samen met Wooning ontwikkelden we de campagne ‘Bij in je Wooning’ waarmee Wooning een stukje vrolijkheid bracht in tijden van afstand houden en thuisblijven. Met acties, cadeaus en een relevante service die je een glimlach bezorgen.

Blij in je Wooning

De campagne ‘Blij in je Wooning’ maakt daarmee een knipoog naar de huidige situatie en houdt Wooning sympathiek en toegankelijk. Met een doordachte customer journey brachten we de vrolijke boodschap naar de consument en heeft de campagne een concrete bijdrage geleverd aan de verkopen van Wooning in tijdens de coronacrisis. Wij verzorgden de uitrol van de campagne in print, online, social, outdoor en instore.

Vernieuwde huisstijl

Naast de ontwikkeling van de campagne hebben we ook de communicatiestijl een verfrissende look & feel gegeven. Passend bij de formule van nu: helder, stijlvol én kwalitatief. Een ijzersterke basis om het succes verder uit te breiden.

Meer weten?

Wil jij ook samen werken aan jouw merkverhaal om mensen te raken én te activeren?
Laat het ons weten!