EEN VROLIJKE BOODSCHAP

We waarderen thuis meer dan ooit: sinds de coronacrisis werken we er tegenwoordig meer en besteden er een groot deel van onze vrije tijd. Een fijn thuis is daarom erg belangrijk. Samen met DMG-formule Wooning namen we dit als uitgangspunt voor een campagne van nu.

ALLES ONDER ÉÉN DAK 

Wooning positioneert zich als dé woningspecialist in en rond Rotterdam. Naast de mooiste badkamers en keukens, denken ze mee hoe je bepaalde elementen terug kan brengen in je interieur. Om bijvoorbeeld dat ene granieten keukenblad óók in je tafel te verwerken. Daarnaast hebben ze een enorm assortiment aan verschillende soorten vloeren, voor je hele huis.

“Wooning bewijst dat relevant zijn in tijden van crisis ontzettend belangrijk is.”

HET JUISTE GEVOEL

Wij zijn ervan overtuigd dat relevant zijn – en zeker in tijden van crisis – ontzettend belangrijk is. Samen met Wooning ontwikkelden we de campagne ‘Bij in je Wooning’ waarmee Wooning een stukje vrolijkheid bracht in tijden van afstand houden en thuisblijven. Met acties, cadeaus en een relevante service die je een glimlach bezorgen.

EEN VROLIJK RESULTAAT 

De campagne ‘Blij in je Wooning’ maakt daarmee een knipoog naar de situatie tijdens de coronacrisis en houdt Wooning sympathiek en toegankelijk. Via de customer journey brachten we de vrolijke boodschap naar de consument en heeft de campagne een concrete bijdrage geleverd aan de verkopen van Wooning in tijdens de coronacrisis. IVC verzorgde de uitrol van de campagne in print, online, social, outdoor en instore.

EVEN OPFRISSEN

Naast de ontwikkeling van de campagne hebben we ook de communicatiestijl een verfrissende look & feel gegeven. Passend bij de formule van nu: helder, stijlvol én kwalitatief. Een ijzersterke basis om het succes verder uit te breiden.

Meer weten?

Wil jij ook samen werken aan jouw merkverhaal om mensen te raken én te activeren?
Laat het ons weten!