Sympathieke heropening

Na een grootste verbouwing van de locatie in Amersfoort, opende Tulp Keukens begin november haar deuren weer. De compleet vernieuwde showroom, met maarliefst 40 nieuwe keukens, was een reden om dit groots te communiceren. Aan IVC de taak om een onderscheidende én herkenbare campagne te creëren.

Sympathieke boodschap

Omdat de verbouwing niet onopgemerkt is gebleven in Amersfoort, wilde Tulp Keukens op een sympathieke manier de boodschap naar de inwoners communiceren: “Sorry voor de overlast, maar we zijn klaar!” En het excuus kwam direct van de verbouwingschauffeur: hij werd het gezicht van de campagne. Het werd een persoonlijke en oprechte boodschap die zorgt voor lokale binding.

Ludieke actie

Om de campagne een extra impuls te geven bedachten we een ludieke actie. Tijdens de verbouwing is de chauffeur een keuken verloren: keuken vermist! Degene die de keuken vindt wordt beloond met een riante waardecheque te besteden bij Tulp Keukens. Zo creëerden we een campagne waarbij mensen niet alleen geënthousiasmeerd, maar ook betrokken en beloond werden.

Meer verbouwingen in aantocht

De lokale campagne is zo ontwikkeld, dat deze vaker ingezet kan worden. En aangezien Tulp Keukens nog wat verbouwingen van diverse locaties op de planning heeft staan, zal de campagne op verschillende plekken in Nederland nog voorbij komen.

Meer weten?

Wil jij ook samen werken aan jouw merkverhaal om mensen te raken én te activeren?
Laat het ons weten!