Van willekeurig uitzendbureaunaar herkenbaar merk

Wanneer je je uitzendorganisatie richting uitzendkrachten positioneert als merk, resulteert dit in een duidelijker verhaal naar de klant. Met die visie ontwikkelden we het merkverhaal van Synergie, een uitzendorganisatie met focus op industrie, transport en logistiek.

Uitzendkrachten binden

We gingen volledig terug naar de basis: samen met het team de unieke kracht van het bedrijf bepalen. En brainstormen over de customer journey en wat een uitzendkracht écht belangrijk vindt. Met als doel om beter passende uitzendkrachten aan het bedrijf te binden en op die manier de dienstverlening aan de klant nog nadrukkelijker te verbeteren.

Synergie JIJ-campagne

Een bekend gezicht

Zo ontstonden de zes beloften van Synergie. Duidelijke en prettige afspraken die Synergie echt nakomt. Verwachtingen managen, weten waar je aan toe bent is immers belangrijk bij een baan. Daarnaast gaven we de organisatie letterlijk een gezicht. We fotografeerden de eigen mensen en gebruikten dit beeld voor onder andere campagnes en de website. En dat betekent dat je als uitzendkracht zomaar tegenover iemand zit die je eerder op een poster zag. Persoonlijker kan haast niet! Dankzij de inzet van deze campagne en het verstevigen van de corporate identiteit is de zichtbaarheid van Synergie gegroeid.

Bouwen aan een merk is altijd waardevol

De conclusie van deze campagne? Het creëren van een merk is niet alleen belangrijk voor bedrijven die actief zijn op consumentenmarkten. Ook voor dienstverleners draagt het bij aan herkenbaarheid en de beleving van het merk.

Campagnebeeld Synergie

Meer weten?

Wil jij ook samen werken aan jouw merkverhaal om mensen te raken én te activeren?
Laat het ons weten!