VAN WILLEKEURIG UITZENDBUREAUNAAR HERKENBAAR MERK

Wanneer je je uitzendorganisatie richting uitzendkrachten positioneert als merk, resulteert dit in een duidelijker verhaal naar de klant. Met die visie ontwikkelden we het merkverhaal van Synergie, een uitzendorganisatie met focus op industrie, transport en logistiek.

UITZENDKRACHTEN VERBINDEN

Wanneer je je uitzendorganisatie richting uitzendkrachten positioneert als merk, resulteert dit in een duidelijker verhaal naar de klant. Met als doel om beter passende uitzendkrachten aan het bedrijf te binden en op die manier de dienstverlening aan de klant nog nadrukkelijker te verbeteren. Met die visie ontwikkelden we het merkverhaal van Synergie. We gingen volledig terug naar de basis. Samen gingen we op zoek naar de unieke kracht van het merk, want wat vindt een uitzendkracht nu écht belangrijk? En wat heeft Synergie dan te bieden?

Synergie uitzendbureau branding campagne JIJ KV

DE 6 BELOFTEN

Het doen van beloftes is een bekende marketingstrategie, maar ze werken pas echt als je ze ook kan waarmaken. Synergie is als organisatie zo ingericht dat ze intensief en persoonlijk contact hebben met hun uitzendkrachten. Hierdoor kunnen ze specifieke dingen ook echt waarmaken. Zo zijn intercedenten écht de hele dag bereikbaar, kijken ze zonder aarzelen naar je cv en geven ze je een 100% baangarantie zodra je bij ze binnenstapt. Een perfecte aanleiding voor het ontstaan van de beloften van Synergie: een zestal afspraken die ze echt kunnen realiseren. Voor uitzendkrachten hartstikke fijn, want zo weten ze precies waar ze aan toe zijn en dat is wel een plus als je zoiets belangrijks zoekt als een nieuwe baan.

EIGEN MEDEWERKERS IN BEELD

Om die beloften te communiceren besloten we de organisatie letterlijk een gezicht te geven. We fotografeerden de eigen mensen en gebruikten dit beeld voor o.a. campagnes en de website. En dat betekent dat je als uitzendkracht zomaar tegenover iemand zit die je eerder op een poster zag. Persoonlijker kan haast niet. Dankzij de inzet van deze campagne en het verstevigen van de corporate identiteit is de zichtbaarheid van Synergie gegroeid.

BOUWEN AAN EEN MERK IS ALTIJD WAARDEVOL

De conclusie van deze campagne? Het creëren van een merk is niet alleen belangrijk voor bedrijven die actief zijn op consumentenmarkten. Ook voor dienstverleners draagt het bij aan herkenbaarheid en de beleving van het merk.

Synergie uitzendbureau branding campagne JIJ alt

Meer weten?

Wil jij ook samen werken aan jouw merkverhaal om mensen te raken én te activeren?
Laat het ons weten!