Als retailer midden in de arbeidsmarkt

“Kunnen jullie ons helpen om SPAR als eigentijdse werkgever op de kaart te zetten?” Met deze vraag startte onze samenwerking met de innovatieve foodretailer. Een arbeidsmarktcampagne met twee duidelijke focuspunten: het positioneren van SPAR als employee brand en het werven van nieuwe medewerkers die dezelfde passie delen.

Samenwerken aan SPAR

Ondanks de grootte van de gemakswinkel – 240 buurtwinkels gerund door eigen ondernemers en het hoofdkantoor en distributiecentrum in Waalwijk – werken de mensen bij SPAR continu samen om de retailer te laten groeien. Die samenwerking zie je overal terug: van het merkverhaal, op de werkvloer tot aan de samenwerking met ons. Die unieke eigenschap vormde de basis en inspireerde ons voor de naam van de campagne: ‘Samenwerken aan SPAR’.

“De samenwerking met SPAR is een voorbeeld van hoe we graag met onze klanten willen werken.”

Collega’s in beeld

De passie voor de mens brachten we visueel in beeld: de eigen werknemers werden het gezicht van de campagne en op de key visual lieten we de drie disciplines binnen SPAR samenkomen. Via persoonlijke testimonials vertellen zij ieder hun eigen verhaal. Onze samenwerking ging verder en resulteerde in het maken van een ontwerp van een gloednieuwe website en diverse crossmediale middelen om de campagne naar de markt te brengen.

Co-creatie leidt tot succes

Samen brainstormen, wekelijkse meetings en een vast projectteam. De samenwerking met SPAR is een voorbeeld van hoe we graag met onze klanten willen werken. De beste merkverhalen maak en breng je immers samen, van begin tot eind, en leiden tot succes!

Meer weten?

Wil jij ook samen werken aan jouw merkverhaal om mensen te raken én te activeren?
Laat het ons weten!