Een grootse woonbelevingdie verrast en verleidt

De mooiste woonbeleving van Nederland creëren. Bezoekers verrassen, inspireren en verleiden. Piet Klerkx in Waalwijk is recent getransformeerd in een retailomgeving van de toekomst, met als basis een multimediaal en allround visueel winkelconcept dat door ons werd ontwikkeld. Hier mochten wij onze expertise op het gebied van retailcommunicatie breed toepassen.

Het vooruitstrevende totaalconcept De Mandemakers Groep biedt consumenten keuze in alle productgroepen op het gebied van wonen en lifestyle. Zonder twijfel is Piet Klerkx Waalwijk de grootste woonbelevenis van Nederland, met aantrekkelijke prikkels tijdens het gehele winkelbezoek.

"De basis is een sterk concept met belevingswerelden voor de verschillende productgroepen en woonstijlen."

IJzersterk concept

Nieuwe media en traditionele succeselementen wisselen elkaar dan ook af op de 21.000 vierkante meter tellende winkeloppervlak. De basis is een sterk concept met belevingswerelden voor de verschillende productgroepen en woonstijlen. En niet te vergeten een flink aantal shop-in-shops met toonaangevende designerlabels, badkamer- en keukenmerken.

Bezoeker bij de hand nemen

Wij zijn betrokken bij diverse levels van activatie. We dragen bij aan het genereren van traffic door inspirerende (visuele) content vanaf de website, folders en magazines. Eenmaal in de winkel nemen we de bezoeker bij de hand. Van de routing in de winkel tot de uitstraling van het Bourgondische ‘Piet’s Brasserie’. En van het bedenken van het volledige actieconcept omtrent de opening tot aan marketingacties en e-mailcampagnes.

Van strategie tot de kleinste details

De intensieve en hands on samenwerking met het DMG-concern laat zien dat er heel veel mogelijk is als je elkaars kwaliteiten optimaal benut. We zetten een strategisch fundament neer. Met evenveel energie pakken we door naar het tot in details perfectioneren van campagnes, visuals en aspecten die de high end uitstraling van deze winkel.

Meer weten?

Wil jij ook samen werken aan jouw merkverhaal om mensen te raken én te activeren?
Laat het ons weten!