Een boulevard vol filmsnacks

Samen naar de film of toch maar lekker op de bank met een zak chips series kijken? Pathé legt steeds nadrukkelijker de aandacht op een totaalbeleving, om zo een avondje bioscoop méér dan de moeite waard te maken. Vanzelfsprekend blijft de film het vertrekpunt, maar ook alles eromheen moet kloppen en bijdragen aan een complete avond uit.

Relevant zijn

Wat begon met een eenvoudige vraag over het herontwerpen van een losse foodstand, werd een project dat in zijn omvang en scope lastig is samen te vatten. We gingen namelijk samen met het food- & beveragemanagement van Pathé terug naar de essentie van het vraagstuk: hoe creëer je als bioscoop toegevoegde waarde voor je bezoekers, hoe blijf je relevant?

Premiumproducten en customized snacks

Het antwoord was zeker geen simpele restyling. Het resulteerde in een compleet nieuw foodconcept voor Pathé de Kuip. Een lange boulevard van kleine shops met premiumproducten en customized snacks. Van een luxe hotdog tot een compleet zelf samen te stellen popcornmix, nacho’s met diverse toppings en nog veel meer.

Van concept tot detail

Onze rol was net als het project zelf bijzonder breed. We gebruikten onze ruime ervaring in food en retail om het concept tot in detail te visualiseren. Om vervolgens per shop de look and feel te bepalen en deze uit te werken tot de verpakkingen aan toe. Ook schakelden we ons netwerk in om tot de beste uitwerking te komen. De boulevard werkten we uit tot een complete 3D-visualisatie, zodat het concept direct tot de verbeelding zou spreken bij alle betrokkenen. Een transformatie als deze is immers ingrijpend, dus ook draagvlak is in zo’n traject van groot belang.

Zichtbaar resultaat

De Pathé Boulevard is zeer goed ontvangen, zowel door het publiek als door professionals. De eerste positieve resultaten tekenen zich duidelijk af: Pathé de Kuip heeft meer bezoekers en het gemiddelde aankoopbedrag is gestegen. Dat smaakt naar meer!

Meer weten?

Wil jij ook samen werken aan jouw merkverhaal om mensen te raken én te activeren?
Laat het ons weten!