Verder met Nabuurs

De krapte op de arbeidsmarkt binnen de logistieke sector is tot op heden een flink probleem. Nabuurs – een van de grootste logistieke dienstverleners van de Benelux – merkt dat iedere dag. Voornamelijk vrachtwagenchauffeurs zijn lastig te werven. Wat is de manier om je als de ideale werkgever op de kaart te zetten? Samen met Nabuurs doken we in dit vraagstuk.

Tijd voor wat belangrijk is

Nabuurs heeft als werkgever een duidelijke boodschap richting haar (potentiële) werknemers: zij weet wat belangrijk is. Flexibiliteit staat hoog in het vaandel vanuit zowel de werkgever als werknemer. Zo werk je de ene week bijvoorbeeld slechts 24 uur en is er meer tijd voor privé, en de week daarna werk je meer. Alles is bespreekbaar. Die balans tussen werk en privé werd de boodschap en vormde de basis van de campagne.

Eigen werknemers

De eigen medewerkers dienden als bewijs voor deze USP. Zo werkt Kay als reachtruckchauffeur in een magazijn, maar tapt hij in zijn vrije tijd graag zijn zelfgebrouwen biertjes. Wesley werkt voor Sligro via Nabuurs en stapt in zijn vrije tijd graag in de rol van springruiter. Bij Nabuurs is er de perfecte balans tussen werk en privé en daar plukken zowel werkgever als werknemer de vruchten van.

Doelgericht denken en snel schakelen

Samenwerken met Nabuurs is doelgericht: we kunnen snel schakelen en streven samen naar het beste resultaat. De klik tussen een merk en een creatief bureau is als het aan ons ligt één van de belangrijkste onderdelen voor een fijne samenwerking. En die klik is er met Nabuurs.

“De klik tussen een merk en een bureau is als het aan ons ligt één van de belangrijkste dingen voor een fijne samenwerking. En die klik is er met Nabuurs.”

Meer weten?

Wil jij ook samen werken aan jouw merkverhaal om mensen te raken én te activeren?
Laat het ons weten!