Thaise verleiding in de Hollandse keuken

Hoe verleid je Nederlandse consumenten om zelf eens een traditioneel Thais gerecht te bereiden? Het verpakkingsconcept van Koh Thai is het perfecte antwoord voor nieuwsgierige kookliefhebbers die graag een beetje hulp krijgen. Aan ons de vraag om eigentijdse verpakkingen te ontwerpen die authenticiteit, versheid en gemak uitstralen.

Visueel, realistisch en verleidelijk

We weten dat de Hollandse supermarktbezoeker graag wil zien wat hij koopt. En dus stond meteen vast dat de presentatie van de uitgebreide productlijn heel visueel zou zijn. Kortom, een aantrekkelijke, maar ook realistische uitstraling van het eindresultaat. In onze eigen keuken kwamen de verschillende gerechten tot leven, om vervolgens te worden gefotografeerd in een sfeervolle setting met serveersuggesties. Ook onmisbaar op de verpakkingen: compacte informatie over het gemak van de bereiding en prominente aandacht voor versheid, gezond en bewust consumeren. Een gerecht bevat bijvoorbeeld veel groenten, maar geen gluten of onnatuurlijke toevoegingen.

KohThai verpakkingen Reclamebureau IVC

Samen challengen

Los van het onderscheidende eindproduct, is ook onze structurele samenwerking met BrandM een bijzondere. Steeds trekken we als partners met elkaar op, ook voor andere verpakkingen en andere merken, zoals Rosita’s, Samsaya’s, Monini en La Morena. We denken pragmatisch en in oplossingen. Snel schakelen hoort daarbij. Van concept tot gereed eindproduct hoeft vaak slechts enkele weken te kosten. Op die manier kan BrandM, die zichzelf niet voor niets een ‘challenger in food’ noemt, in korte tijd ideeën pitchen bij haar afnemers. Om vervolgens met dezelfde slagkracht de stap naar de supermarktschappen te maken. Een succesrecept waar we graag onderdeel van uitmaken!

Meer weten?

Wil jij ook samen werken aan jouw merkverhaal om mensen te raken én te activeren?
Laat het ons weten!