Inspiratie uit wereldse steden

Bij een inspirerend 10-daags evenement hoort een inspirerende campagne. Keukenmaxx stelde ons de vraag om de campagne vorm te geven en de uitingen rondom de Inspiration Days te verzorgen.

Inspiration Days

Keukenmaxx is dé specialist in keukens die passen bij de levensstijl van consumenten. Ook weten zij als geen ander hoe ze de consument kunnen blijven inspireren. Daarom organiseren zij vier keer per jaar de Inspiration Days. Dit is een 10-daags evenement waar bezoekers inspiratie kunnen opdoen op het gebied van de laatste keukentrends. Ook staan er adviseurs klaar voor een compleet interieuradvies.

"Inspiration Days sluit naadloos aan bij de merkpropositie van Keukenmaxx."

Doorvertaling van een merkverhaal

In de campagne stond inspiratie centraal. Om deze boodschap goed over te brengen is er gekozen om een koppeling te maken met diverse wereldse (mode) steden. Op deze manier creëerden we een wereldse, creatieve en inspirerende stijl. Dit is terug te zien in alle uitingen, waarin de diverse keukenstijlen gekoppeld zijn aan interieur- en keukentrends vanuit de wereldsteden. Deze wereldsteden zelf zijn letterlijk terug te vinden in de campagne beelden. Inspiration Days sluit naadloos aan bij de merkpropositie van Keukenmaxx. Zo creëer je niet alleen aandacht voor een actieperiode, maar wordt ook het merk versterkt.

Meer weten?

Wil jij ook samen werken aan jouw merkverhaal om mensen te raken én te activeren?
Laat het ons weten!