Fris van start met Expert!

Het einde van de zomer: hét moment om in te spelen op zzp’ers die weer aan het werk gaan en studenten die op zoek zijn naar een kamer en een inboedel nodig hebben. Twee doelgroepen apart. Hoe kunnen we beide doelgroepen aanspreken door middel van één campagne?

De Expert

Het antwoord zat hem in de naam: ‘Fris van Start!’ Laten zien dat Expert dé specialist is op het gebied van elektronische artikelen en de klant perfect kan adviseren welk artikel het beste in zijn of haar situatie past. Ook tips, tricks, wins een aanbiedingen werden ingezet om de doelgroep te triggeren. Dit zijn we gaan communiceren via diverse middelen, waaronder een korte commercial op Youtube en blogs.

“Een flink portie creatieve brainstormsessies met Expert is wat de samenwerking zo bijzonder maakt.”

Zichtbaar resultaat

De campagne heeft dankzij een omni-channel aanpak niet alleen bijgedragen aan meer bezoekers in de winkel, ook op gebied van websitebezoek is er een sterke stijging te zien ten opzichte van vorig jaar. Met zo’n mooi resultaat gaan niet alleen zzp’ers en studenten fris van start, maar ook Expert!

Bijzondere samenwerking

Een flink portie creatieve brainstormsessies met Expert is wat de samenwerking zo bijzonder maakt. Voor het bedenken van de campagne zaten we met Expert aan één tafel om samen tot ideeën te komen. De traditionele rol van een reclamebureau was hier niet van toepassing. Krachten bundelen voor het beste resultaat.

Meer weten?

Wil jij ook samen werken aan jouw merkverhaal om mensen te raken én te activeren?
Laat het ons weten!