Veelzijdigheid van emotie in het theater

“Wat doet een theatervoorstelling met je als bezoeker?” Die vraag stelden we onszelf om tot een concept te komen voor hét campagnebeeld van seizoen ‘18-‘19 voor het Chassé Theater in Breda.

Emotie vormt de basis

Tranen van het lachen of van verdriet, een applaus na iets goeds of als dank voor het geheel, met de vingers door het haar vanwege nervositeit of van verliefdheid en een hand voor de mond van schik of van opluchting. Emotie kent vele kanten en maakt iedere bezoeker mee zodra hij of zij het Chassé theater binnenstapt.

“De uitdaging was om een campagnebeeld te creëren dat spanning en nieuwsgierigheid oproept en mensen raakt."

Caleidoscoopeffect

Met de veelzijdigheid van emoties als inspiratiebron kwam het idee om het campagnebeeld zo te fotograferen dat een caleidoscoopeffect ontstaat. Een caleidoscoop is dat typische kokertje waar je als kind de wereld mee kon omtoveren tot prachtige kleuren en figuren. De uiteindelijke reeks beelden zijn naturel en puur en sluiten perfect aan bij het Chassé Theater als merk, en weerspiegelen de diverse genres in het aanbod.

Succesverhaal

De campagnebeelden hebben we uiteindelijk gebruikt om de middelenmix voor seizoen ‘18-‘19 op te zetten en compleet te maken. Van outdoor tot online: geen inwoner uit Breda en omgeving heeft de lancering gemist. En met een fantastische kaartverkoop zijn zowel wij als het Chassé Theater klaar voor het nieuwe seizoen!

Meer weten?

Wil jij ook samen werken aan jouw merkverhaal om mensen te raken én te activeren?
Laat het ons weten!