EMOTIONELE BELEVING IN THEATER

Waarom ga je naar het theater? En wat doet zo’n bezoek met mensen? Een theaterbezoek is iets bijzonders én voor iedereen, Of je nu op zoek bent naar een unieke dansvoorstelling, zin hebt om te lachen bij een bekende cabaretier of wilt meezingen bij een musical: het aanbod is ontzettend breed. We gingen op zoek naar de gemene deler en brachten de diversiteit samen in de seizoenscampagne voor het Chassé Theater in Breda.

EMOTIE VORMT DE BASIS

Tranen van het lachen of van verdriet, een applaus na iets goeds of als dank voor het geheel, met de vingers door het haar vanwege nervositeit of van verliefdheid en een hand voor de mond van schik of van opluchting. Emotie kent vele kanten en maakt iedere bezoeker mee zodra hij of zij het Chassé theater binnenstapt.

“De uitdaging was om een campagnebeeld te creëren dat spanning en nieuwsgierigheid oproept en mensen raakt."

EEN CALEIDOSCOOPEFFECT

Met de veelzijdigheid van emoties als inspiratiebron kwam het idee om het campagnebeeld zo te fotograferen dat een caleidoscoopeffect ontstaat. Een caleidoscoop is dat typische kokertje waar je als kind de wereld mee kon omtoveren tot prachtige kleuren en figuren. De uiteindelijke reeks beelden zijn naturel en puur in beeld gebracht, waardoor het een kunstzinnig en commercieel sterk beeld werd en perfect past binnen de merkwaarden en culturele diversiteit van het Chassé Theater.

OPTREDEN VOOR SUCCES

De campagnebeelden hebben we uiteindelijk ingezet in een complete middelenmix. Van outdoor tot online: geen inwoner uit Breda en omgeving heeft de lancering gemist. En met een hogere kaartverkoop dan de jaren daarvoor was het resultaat fantastisch en zijn zowel wij als het Chassé Theater klaar voor het nieuwe seizoen!

Meer weten?

Wil jij ook samen werken aan jouw merkverhaal om mensen te raken én te activeren?
Laat het ons weten!