Ons verhaal
Wij creëren unieke merkverhalen die van betekenis zijn voor mensen. Merkkracht, noemen we dat. Daarmee zorgen wij ervoor dat mensen in beweging komen, geactiveerd worden. Met als doel om die merkkracht te converteren en klanten voor je te winnen.
Ons verhaal
Wij creëren unieke merkverhalen die van betekenis zijn voor mensen. Merkkracht, noemen we dat. Daarmee zorgen wij ervoor dat mensen in beweging komen, geactiveerd worden. Met als doel om die merkkracht te converteren en klanten voor je te winnen.
Dit doen we met onze mensen: creatieven, strategen, ontwerpers, ontwikkelaars, producers en adviseurs. Wij werken elke dag aan jouw verhaal. Met een 360º aanpak en een open co-creatie structuur. We durven vragen te stellen. Wat wil je bijdragen en bereiken? Zonder poespas, randverschijnselen, sterktes en zwaktes. Wat doet er écht toe? Kortom: wat is jouw verhaal? Als mens, als merk.
We geloven in samenwerken, het delen van kennis, duidelijke doelstellingen en het behalen daarvan. Met als resultaat: creatieve ideeën die effectief en verrassend zijn. Passend bij de customer journey, online en offline, en bij jouw merkverhaal. Daar klopt ons hart sneller voor.
We hebben onze werkwijze visueel gemaakt, want hoe we werken is geen geheim en delen we graag. Vanuit onze overtuiging dat de consument altijd op zoek is naar authenticiteit, geloven wij in de kracht van een merk. De identiteit en het gedrag van een merk zorgt voor merkvoorkeur bij mensen. Die merkvoorkeur vullen we aan met creatieve activaties, zodat een merk op relevante wijze mensen activeert en laat converteren.
Door het merkverhaal verrassend en inspirerend te houden en activaties en loyaliteit te blijven verbeteren, kunnen de beste resultaten worden behaald.
Dit is ons verhaal. Wat wil jij vertellen?
Dit doen we met onze mensen: creatieven, strategen, ontwerpers, ontwikkelaars, producers en adviseurs. Wij werken elke dag aan jouw verhaal. Met een 360º aanpak en een open co-creatie structuur. We durven vragen te stellen. Wat wil je bijdragen en bereiken? Zonder poespas, randverschijnselen, sterktes en zwaktes. Wat doet er écht toe? Kortom: wat is jouw verhaal? Als mens, als merk.
WE CREATE STORIES.
Onze werkwijze
We geloven in samenwerken, het delen van kennis, duidelijke doelstellingen en het behalen daarvan. Met als resultaat: creatieve ideeën die effectief en verrassend zijn. Passend bij de customer journey, online en offline, en bij jouw merkverhaal. Daar klopt ons hart sneller voor.

Onze werkwijze
We geloven in samenwerken, het delen van kennis, duidelijke doelstellingen en het behalen daarvan. Met als resultaat: creatieve ideeën die effectief en verrassend zijn. Passend bij de customer journey, online en offline, en bij jouw merkverhaal. Daar klopt ons hart sneller voor.



Het team
Dit zijn ze, onze IVC’ers. Elke dag werken zij aan jouw verhaal. Ieder vanuit zijn of haar eigen kracht.
Recente blog
januari 11, 2021
5 tips voor succesvolle employer branding
Wil je vacatures sneller vervullen? Betere kandidaten werven? Wij geven je…
september 2, 2019
In 6 stappen naar een goed merkverhaal
Door een uniek merkverhaal onderscheid je je van concurrenten en verbind…
maart 12, 2019
Gezocht: Smoothie. Een interactieve, online campagne voor Kiosk
Sinds augustus loopt Rachel stage bij Reclamebureau IVC. Een stage waarin…
november 9, 2018
Stagelopen bij IVC: Rachel haar stage als projectmanager
Sinds augustus loopt Rachel stage bij Reclamebureau IVC. Een stage waarin…
oktober 19, 2018
Co-creatie succes: samenwerking met MondoMarketing
Door het steeds sneller veranderende landschap en de grotere kennis die…
september 5, 2018
We gaan weer fris van start!
‘Fris van start’, zo luidt de nieuwe campagne van Expert voor iedereen die…
Vraag onze Storybox aan
De Storybox vol inspirerende merkverhalen van onze klanten.
Vraag nu de Storybox aan.

