Ons verhaal

Wij creëren unieke merkverhalen die van betekenis zijn voor mensen. Merkkracht, noemen we dat. Daarmee zorgen wij ervoor dat mensen in beweging komen, geactiveerd worden. Met als doel om die merkkracht te converteren en klanten voor je te winnen.

Ons verhaal

Wij creëren unieke merkverhalen die van betekenis zijn voor mensen. Merkkracht, noemen we dat. Daarmee zorgen wij ervoor dat mensen in beweging komen, geactiveerd worden. Met als doel om die merkkracht te converteren en klanten voor je te winnen.

Dit doen we met onze mensen: creatieven, strategen, ontwerpers, ontwikkelaars,  producers en adviseurs. Wij werken elke dag aan jouw verhaal. Met een 360º aanpak en een open co-creatie structuur. We durven vragen te stellen. Wat wil je bijdragen en bereiken? Zonder poespas, randverschijnselen, sterktes en zwaktes. Wat doet er écht toe? Kortom: wat is jouw verhaal? Als mens, als merk. 

We geloven in samenwerken, het delen van kennis, duidelijke doelstellingen en het behalen daarvan. Met als resultaat: creatieve ideeën die effectief en verrassend zijn.  Passend bij de customer journey, online en offline, en bij jouw merkverhaal. Daar klopt ons hart sneller voor. 

We hebben onze werkwijze visueel gemaakt, want hoe we werken is geen geheim en delen we graag. Vanuit onze overtuiging dat de consument altijd op zoek is naar authenticiteit, geloven wij in de kracht van een merk. De identiteit en het gedrag van een merk zorgt voor merkvoorkeur bij mensen. Die merkvoorkeur vullen we aan met creatieve activaties, zodat een merk op relevante wijze mensen activeert en laat converteren.

Door het merkverhaal verrassend en inspirerend te houden en activaties en loyaliteit te blijven verbeteren, kunnen de beste resultaten worden behaald.

Dit is ons verhaal. Wat wil jij vertellen?

Dit doen we met onze mensen: creatieven, strategen, ontwerpers, ontwikkelaars,  producers en adviseurs. Wij werken elke dag aan jouw verhaal. Met een 360º aanpak en een open co-creatie structuur. We durven vragen te stellen. Wat wil je bijdragen en bereiken? Zonder poespas, randverschijnselen, sterktes en zwaktes. Wat doet er écht toe? Kortom: wat is jouw verhaal? Als mens, als merk. 

We geloven in samenwerken, het delen van kennis, duidelijke doelstellingen en het behalen daarvan. Met als resultaat: creatieve ideeën die effectief en verrassend zijn.  Passend bij de customer journey, online en offline, en bij jouw merkverhaal. Daar klopt ons hart sneller voor. 

Dit is ons verhaal. Wat wil jij vertellen?

We hebben onze werkwijze visueel gemaakt, want hoe we werken is geen geheim en delen we graag. Vanuit onze overtuiging dat de consument altijd op zoek is naar authenticiteit, geloven wij in de kracht van een merk. De identiteit en het gedrag van een merk zorgt voor merkvoorkeur bij mensen. Die merkvoorkeur vullen we aan met creatieve activaties, zodat een merk op relevante wijze mensen activeert en laat converteren.

Door het merkverhaal verrassend en inspirerend te houden en activaties en loyaliteit te blijven verbeteren, kunnen de beste resultaten worden behaald.

Het team

Dit zijn ze, onze IVC’ers. Elke dag werken zij aan jouw verhaal. Ieder vanuit zijn of haar eigen kracht.